Sv: Senaste nytt!
Stefan & nek97raj...

Nej, nej, nej...Nu har ni väl ändå missuppfattat ganska grovt här.
dansken99 menar såklart att Sydsvenskans hemsida är totalt värdelös..
Och det kan man ju inte annat än hålla med om.

Nu tar vi o kramas lite här igen. :o)