Sv: Henke
robbocopp99: jag har inget mot Bäckman som sådan, men frågan är om han inte börjar bli lite för gammal och trött.
jag betvivlar dock att någon tränare kunnat åstadkomma mer med den tunna spelartrupp MIF mönstrade den gågna säsongen.