Sv: Sydsvenskan skrev
miffo: Vi lär inte höra något om Staal och Högardh innan Modo har åkt ur slutspelet. Tycker det verkar som Mif letat efter nya tränare men inte hittat några, därför blir det Lusth och Lundh, vilket inte är fel...