Sv: Antti Jussi-Niemi
MrLeth:

nä jag vet, har inte han med i mina papper heller men han finns med på swehockeys databas av nån anledning.

På Teus länk så visar det att han inte har spelat hos oss..vilket jag var tämligen säker på :)