Sv: Lintner till Luleå?
Jag tycker personligen Hasselblad får för mycket oförtjänt god kritik. Under de sista matcherna hade han sitt livs formtopp - och DÅ var han GODKÄND! Riktigt lyft att MIF inte behåller honom.