Sv: Staal
kung mjällby:

han kanske länktar "hem"?
Han kanske får bättre pröjs i MIF?
Han kanske vill få bättre garantier för mer speltid om nu MoDo får en massa "stjärnspelare" så kanske han hamnar i en 3-4:e formation och dåligt med speltid?

Han kanske tycker att chanserna i MIF är hyfsat likvärdiga med MoDos?

Vem vet...