Sv: Suursoos avstängning
Knegoff: Det är nog visserligen inte ofta det finns ont uppsåt, spelar man vårdslöst så händer saker och då får man tyvärr ta sitt straff vare sej man menade det eller inte. Hoppas verkligen inte det finns spelare som medvetet skadar andra spelare.