Sv: Mif-SSK
Magnus:
Att skriva "Hoppas jag har fel men visst känns det som om det börjades glida igen när 2-0 var ett faktum" och "Finns MASSOR att jobba med för detta duger INTE i längden" när du inte ser matchen är ganska dåligt tycker jag. Om du inte ser matchen ska du inte uttala dig heller.