Sv: Mif-SSK
mif4ever: Staalmannen är kung det håller jag om någon givetvis med om. Stalle Frans och en till i samma kedja hade varit fint. Varför inte Jimmie? Både han och Stalle har samma filosofi för att göra mål - kämpa in den... :)