GuldIndianen: mmm, fast ni tar inte resten av hemmamatcherna, Mif brukar förövrigt ha lätt för Frölunda i Göteborg! Och har Mif lätt så lär fler lag ha det. Överskatta inte Frölunda alltför mycket, visst är de bra, men inte oslagbara!!!
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte