Sv: Aftonbladet..
DIForever: Som sagt, jag vet att där är god klubbkänsla hos spelarna.

Några namn?

Ja varför inte ...

Norgren, P.Liimatainen, Magnertoft, Wahlberg, Mattsson

Men som jag sa innan det är MATCH ikväll, also inte mer snack om löner, pengar o allt annat skit.
99% av alla här på SportSnack vet ändå inget om det. Eller hur...