Sv: Denna gång kände man igen Malmö...
MoK: Jag tycker rent generellt att frölunda är ett lag av fjollor, om aktuell fjolla lyckades sänka en malmöspelare är det en händelse lika turbetonad som en om Jonas Gardell skulle få in en lyckotyäff på Mike Tyson..