Sv: Håkan Åhlund
Stefan: ja men om han slutar så är det inte många i leksands fans som gråter antagligen blir hans ersättare bättre än va han är förtillfället....kanske vi får se #33 (Stefan Bergkvist) göra comeback i elitserien