Sv: Håkan Åhlund
Håkan kommer vara med o döda utvisningar, bidra med kämpaglöd o positivt tänkande...

Det kan vara viktigt i dessa tider, men jag tror inte han kommer o frälser oss med flera mål o fint spel, han ska kämpa. punkt slut.

Kämpa för MIF, precis som vi alla SKA.