Sv: Kalle
Danne_L: Det finns väl många som inte vet något om det dom skriver om vad det verkar. En hyggligt hockeykunnig journalist hade givetvis inte skrivit så fel. Men man får sig ju trots allt många goda skratt åt deras små grodor! :)