Sv: Mif-SSK
Så var det dags igen, en måstematch som vi SKALL vinna. Givetvis kommer vi som vanligt dominera och som vanligt får vi väl ingen utdelning. Det kommer bli otroligt tufft och jag vågar inte tippa, hoppas innerligt på tre poäng...