Sv: Mif-SSK
Stefan: Nästa säsong kanske, om de får vara kvar! :) Sundblad är väl årets floppvärvning i ES vad jag kan se. Rydmark har i varje fall 57% vunna tekningar och bidrar väl därmed till något åtminstone.