Sv: Mif-LHC
Nåja, det är förvisso mycket positvit att två av tre lagdelar fungerar strålande. Med nuvarande spel borde vi i en kvalserie spela 0-0 i alla matcher och sen vinner vi ju alltid på straffar. :)