Sv: Percy har fått klartecken för arenan
Ska han göra reklam för sin hemsida så kan han f-n ansluta till Hockeysnack han oxå istället för att envisas min sin döda gästbok.

Gästböcker är till för att diskuteras i, inte för en massa reklam och du JoJo brukar vara den mest kritiske mot all reklam i gästböcker!