Poäng
« Föregående · 319375 Till forumet
Sv: Poäng
Som väntat räcker vi inte till mot Frölunda i Göteborg. Men, det är inte heller mot Frölunda vi ska vinna (får tacka för de 5 fina poäng vi tagit av dem ändå) utan mot andra lag som vi all vet vilka. Det duger inte att förlora mot de svagare lagen som är på vår nivå. Vi förlorar poängen mot de lag vi bara ska vinna mot vilket är illa.
Sen är det givetvis makalöst uselt att inte göra något mål på 30 skott. Modo måste slås i helgen, så är det bara och det får kosta vad det kosta vill.
Sen är det givetvis makalöst uselt att inte göra något mål på 30 skott. Modo måste slås i helgen, så är det bara och det får kosta vad det kosta vill.
« Föregående · 319375
Nu skiter iaf jag i hur det ser ut. Bara poängen kommer. Det har spelats rätt bra hockey i många matcher men målen och poängen har inte kommit. Nu är det bara o gneta till sig poäng ikväll.
Så får vi väl se om inte 3 friska fina poäng kan komma på lördag osso...
Ta i trä !
ikväll blir det iaf tuff men 3-3 vid full tid iaf...