Slutspelet
« Föregående · 236004 Till forumet
Sv: Slutspelet
Efter att ha sett klippen med Wikegård på TV4 sporten ikväll kan jag bara säga att jag saknar honom. Samt att han är på tok för rolig för Tråkgården.
Sv: Slutspelet
Plötsligt slog det mig varför MoDo vägrar ge sig... De vill helt enkelt göra livet outhärdligt för oss Miffare (som vanligt)! Vi vill ju veta hur det blir med Stalle!
Sv: Slutspelet
Magnus: Det är därför Stalle vägrar göra några poäng för MODO, han vill väl också att nyheten ska kunna släppas... ;)
« Föregående · 236004
Skönt ändå att följa hockey utan att bry sig hur det går... Det kan man åtminstone försöka intala sig...