Svensk hockey urvattnad!!
« Föregående · 6308 Till forumet
Sv: Svensk hockey urvattnad!!
Dan BÄckman: Årets miffare må vara gamla men ingen av dem har nog nånsin haft mer glöd under grillorna än jut nu. Till och med Peter Hasselblad visade prov på riktiga sprintertakter i Boden. Jag har enormt stora förhoppningar på årets trupp då jag tycker att Gud&Bäckis verkar ha nåt stort på gång... De har järnkoll på läget - och de har förmågan att v i n n a...
Sluta hacka på laget utan inse att vi antagligen hamnar 1-3 i tabellen. Kaxigt tips? Inte alls.
Sluta hacka på laget utan inse att vi antagligen hamnar 1-3 i tabellen. Kaxigt tips? Inte alls.
Länkar:
http://www.madhawks.com
http://www.madhawks.com
Sv: Svensk hockey urvattnad!!
Svar till Dan Backman!
Du pratar om att Andersson ar 37 , hur gamla ar svehla,byakin,naslund ,helminen.sluta klaga och heja pa dom i stallet
Du pratar om att Andersson ar 37 , hur gamla ar svehla,byakin,naslund ,helminen.sluta klaga och heja pa dom i stallet
Sv: Svensk hockey urvattnad!!
P.Andersson är en av bästa spelare i EUROPA om du vill veta Dan. du skulle ha sett honom på träningen idag tillsammans med Lilja, då ingen kunde komma förbi dessa två.och sen jag har sett honom spela tillsammans med Öhman i 2 tränings matcher mot RBK &HV71 och killen har spelat minst 30minuter speltid tror jag,så bra han är,bästa köp MIF gjorde verkligen i år.nää du kom och titta på träningen mellan 10-11 på morgonen och se,du ändrar dig fort. ha det bra.
Heya Boys. wheatus regerar eller hur johan (lund) :-)))) kasim
Heya Boys. wheatus regerar eller hur johan (lund) :-)))) kasim
« Föregående · 6308
Älsk MIF