Svensk hockey urvattnad!!
« Föregående · 6308 Till forumet
Sv: Svensk hockey urvattnad!!
Dan BÄckman: Årets miffare må vara gamla men ingen av dem har nog nånsin haft mer glöd under grillorna än jut nu. Till och med Peter Hasselblad visade prov på riktiga sprintertakter i Boden. Jag har enormt stora förhoppningar på årets trupp då jag tycker att Gud&Bäckis verkar ha nåt stort på gång... De har järnkoll på läget - och de har förmågan att v i n n a...
Sluta hacka på laget utan inse att vi antagligen hamnar 1-3 i tabellen. Kaxigt tips? Inte alls.
Sluta hacka på laget utan inse att vi antagligen hamnar 1-3 i tabellen. Kaxigt tips? Inte alls.
Länkar:
http://www.madhawks.com
http://www.madhawks.com
Sv: Svensk hockey urvattnad!!
Svar till Dan Backman!
Du pratar om att Andersson ar 37 , hur gamla ar svehla,byakin,naslund ,helminen.sluta klaga och heja pa dom i stallet
Du pratar om att Andersson ar 37 , hur gamla ar svehla,byakin,naslund ,helminen.sluta klaga och heja pa dom i stallet
« Föregående · 6308
Älsk MIF