ps. Jojo, har ni sytt mega flaggor? För vad jag vet har det inte funnits några förr, varken på hemma eller botamatcher...! ds
Tifo?
7378 · Nästa » Till forumet
Sv: Tifo?
Det enda som kommer anordnas i Tifo-väg är Konfetti, Overheadflagga samt Megaflaggor framför klacken. Kan nog bli riktigt snyggt. Tyvärr är det problem med Tifo då det är mörkt i hallen under en lång stund den perioden ett tifo ska anordnas.
Länkar:
http://www.madhawks.com
http://www.madhawks.com