Tifo?
« Föregående · 7018 Till forumet
Sv: Tifo?
Det enda som kommer anordnas i Tifo-väg är Konfetti, Overheadflagga samt Megaflaggor framför klacken. Kan nog bli riktigt snyggt. Tyvärr är det problem med Tifo då det är mörkt i hallen under en lång stund den perioden ett tifo ska anordnas.
Länkar:
http://www.madhawks.com
http://www.madhawks.com
« Föregående · 7018
Ses på "övre stå" i morgon!
KROSSA RBK!!!