jag undrar bara om det är några tappra själar från malmö som orkar åka den långa vägen till oss i norr. Passa er bara det finns snö här uppe så vägen kan vara hal :).
till norr???
« Föregående · 206224 Till forumet
Sv: till norr???
shanti: Jajamensan ;)
Det är klart att det finns tappra personer som tar sig upp till er. Dock inte jag =(
Det är klart att det finns tappra personer som tar sig upp till er. Dock inte jag =(
« Föregående · 206224