till norr???
206230 · Nästa » Till forumet
till norr???
jag undrar bara om det är några tappra själar från malmö som orkar åka den långa vägen till oss i norr. Passa er bara det finns snö här uppe så vägen kan vara hal :).
Det är klart att det finns tappra personer som tar sig upp till er. Dock inte jag =(