Tuff öppning 04/05
« Föregående · 391415 Till forumet
Sv: Tuff öppning 04/05
Magnus: Värvningarna kommer, brukar alltid värvas som mest efter VM. Kommer bli så även i år.
Bara man satsar på en tränare snart, så ser det ok ut. Förlorade jeppe, men fick Mathiasson. Är inte rätt att hålla kvar jeppe om han själv vill ha en nytändning.
Men det är backarna jag vill se en förändring på. Två riktiga klass spelare är det som behövs. Sen en center som kan bära upp en 1:a line.
Målvaktsfronten är ju klar, utfyllnadsspelare/talanger har vi gott om. Nu behövs det några klass spelare. Känns som att den här säsongen är mycket viktig för klubben. Ett år till i absoluta botten och sponsorerna/publiken kanske aldrig kommer igen. Ett år med kamp om slutspel, då ser det riktigt ljust ut...
Bara man satsar på en tränare snart, så ser det ok ut. Förlorade jeppe, men fick Mathiasson. Är inte rätt att hålla kvar jeppe om han själv vill ha en nytändning.
Men det är backarna jag vill se en förändring på. Två riktiga klass spelare är det som behövs. Sen en center som kan bära upp en 1:a line.
Målvaktsfronten är ju klar, utfyllnadsspelare/talanger har vi gott om. Nu behövs det några klass spelare. Känns som att den här säsongen är mycket viktig för klubben. Ett år till i absoluta botten och sponsorerna/publiken kanske aldrig kommer igen. Ett år med kamp om slutspel, då ser det riktigt ljust ut...
Sv: Tuff öppning 04/05
Petra: tackar.
Ja, jag tror mycket väl han kan bli en av årets bästa värvninger i hela ES.
Ja, jag tror mycket väl han kan bli en av årets bästa värvninger i hela ES.
« Föregående · 391415
Omg.1 HV71-Mif
Omg.2 Linköping-Mif
Omg.3 Västra Frölunda-Mif
Det kallar jag för tuff öppning vi måste starta mycket bra för att inte komma för långt efter redan från början.
Annars blir det till att jaga,jaga,jaga den här säsången oxå.