TV 4 plus har beslutat att säga upp avtalet med produktionsbolaget Basic Sport angående sändningen av programmet "Redhawks - Percys pågar".
Tv 4 slutar sända Percys pågar
« Föregående · 332601 Till forumet
Sv: Tv 4 slutar sända Percys pågar
Stefan: Skulle just skriva det där! :) Lika bra om de fimpar programmet så killarna får koncentrera sig på att försöka göra 30 matcher till som i kväll. Gnet, gent, gent och gnet.
Sv: Tv 4 slutar sända Percys pågar
Magnus: Den där genten skulle givetvis även den vara gnet och inget annat för de som tänkte anmärka! :)
Sv: Tv 4 slutar sända Percys pågar
actionleif: Fasen, jag tänkte att nu ska jag som enda ickemiffare i världen gå in i deras gb och säga grattis, men du hann före...
Nåja. Grattis Mif.
Nåja. Grattis Mif.
« Föregående · 332601