underskattning
« Föregående · 14930 Till forumet
Sv: underskattning
Okay.. sorry för det jag sa tidigare =o) det där
med Danska ligan!!! ni är nog faaan bättre än så.
GRATTIS.. vi tar er på hemma plan =o)
med Danska ligan!!! ni är nog faaan bättre än så.
GRATTIS.. vi tar er på hemma plan =o)
Sv: underskattning
Det kan kanske vara så att Bäckman/Johansson har full koll när de låter Hadelöv stå i kväll trots mediokra insatser på sistone. Ja då slår han till och spelar landslagsmässigt ikväll. Hoppas att det betyder något att Jussi fick göra två mål i kväll, ja det ena räknas ju inte men han satte båda sina straffar. Vi måste få igång Jussi, mannen som vunnit fler matcher på egen hand åt Mif de senaste 5 åren än man kan räkna till.
« Föregående · 14930
Har det inte gått upp för er att ni inte är bra?
Men fortsätt gärna med det,då blir det nog roliga derbyn mot rögle osv.