underskattning
« Föregående · 14930 Till forumet
Sv: underskattning
Okay.. sorry för det jag sa tidigare =o) det där
med Danska ligan!!! ni är nog faaan bättre än så.
GRATTIS.. vi tar er på hemma plan =o)
med Danska ligan!!! ni är nog faaan bättre än så.
GRATTIS.. vi tar er på hemma plan =o)
« Föregående · 14930
Har det inte gått upp för er att ni inte är bra?
Men fortsätt gärna med det,då blir det nog roliga derbyn mot rögle osv.