1150x200-matchtipsbanner.jpg

Matchtips

22044 inlägg · 1236 ämnen

Klara för final

« · 1023451 Till forumet

Klara för final
Semifinalerna är över och finalfälter halveras nu. De 8 bästa och alla som delar 8:e platsen i tipstävlingen att få fortsätta tippa i finalerna. Samtidigt så nollställs återigen poängställningen så alla som är kvalificerade går in i finalspelet med noll poäng.
Tipsen lämnas precis som tidigare i gästboken, kom ihåg att vi även fortsättningsvis kommer vara stenhårda på att deadline för inlämnat tips är samma som utsatt matchstart med HS klocka som det gällande tiden. Alla övriga är givetvis också välkomna att lämna sina tips med det är endast de som fortfarande är med i tävlingen som kommer att få sina poäng räknade.

När det nu gäller att separera deltagarna i den slutliga resultatlistan kommer vi använda oss av vissa kriterier för att skilja på tippare som står på samma poäng.

1. Bästa sammanlagda poäng i slutspelet
2. Flest antal rätta resultat i slutspelet
3. Mest poäng i grundserien

Klara för final är:

Från Brynäs IF:
Zettergren, Gusten

Från Frölunda HC:
skalpjägaren, Sannes

Från Leksands IF:
Alisandali

Från Luleå HF:
Portello

Från Modo hockey:
Frisco

Från Timrå IK:
SwärdH, Dream Team

Och till alla er som påstår att tipstävlingen bara handlar om tur så kan vi se att de båda mästarna från 2007 (Sannes) och 2006 (Portello) båda fortfarande är med in i finalspelet.
Kommentera

Sv: Klara för final
Stigsson: Andra raka finalen, klart det inte handlar om tur, ja förutom att jag hade en jävla otur som kom tvåa förra säsongen dårå ;)
Kommentera

Gusten: Andra raka för mig också på två försök ;0).
Kommentera

Alisandali:
Samma här ,andra raka för mig också .. Må bäste man eller kvinna vinna.
Kommentera

Alisandali:

Det blir 3:e gången gillt för dig.

Heja Portello :-)
Kommentera

« · 1023451