Revansch i Scandinavium
257510 · Nästa » Till forumet
Sv: Revansch i Scandinavium
Det kommer att bli ännu en hård match som även denna gång går till sudden men nu Färjestad som segrare.
VF - Färjestad 3-4 sd
VF - Färjestad 3-4 sd
Sv: Revansch i Scandinavium
HasseT: Underbar tippning på Frölunda-Färjestad. Vore riktigt kul med ett sådan resultat.
Sv: Revansch i Scandinavium
Frippe H: ahh Frölunda kommer få vänta minst 40 år till på ett SM-guld! Frölunda - Färjestad 2-4 ..
Sv: Revansch i Scandinavium
DIForever: Tjena håller med till fullo att Frölunda vinner. Men det krävs nog 7 matcher.
Sv: Revansch i Scandinavium
Jag tror inte att FBK får revansch i Göteborg...det kommer bli en jämn och tuff match men VF vinner med 4-2.
Sv: Revansch i Scandinavium
Tja!
Frölunda-Färjestad:2-3 efter sudden.
Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Frölunda-Färjestad:2-3 efter sudden.
Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Länkar:
http://svenskafans.com
http://svenskafans.com
Sv: Revansch i Scandinavium
Dragan 2k: Hmm, jaja får skylla på att jag har jobbat och är uppspelt just nu ;)
Korrigering, 5-0 till Frölunda.
Korrigering, 5-0 till Frölunda.
Revansch i Scandinavium
Final nummer 2 blir en match där FBK tar revansch från dagens snöpliga förlust i sudden...
VF - FBK 3-5
Denna gången e inte ribban i vägen, inte ens för Jönsson ;)
VF - FBK 3-5
Denna gången e inte ribban i vägen, inte ens för Jönsson ;)
nu tror jag det blir 3-1/4-1 istället..