SLOVAKIEN-TRE KRONOR
392088 · Nästa » Till forumet
Sv: SLOVAKIEN-TRE KRONOR
70 Rodrigues: Ja tyvärr blir Slovakien för svåra ikväll. Målskyttet har fungerat betydligt bättre där än i 3kr. 4-2 Blir mitt tips.
Sv: SLOVAKIEN-TRE KRONOR
A_x_e_l: Ja, har man "Satan" emot sig blir det inte lätt, vem vet vilka urkrafter han kan väcka till liv när det som bäst behövs.. ;)
Sv: SLOVAKIEN-TRE KRONOR
Nej,det blir nog inget målkalas här inte.Och Slovakien med "Satan" i spetsen blir nog för mycket för vårt kära landslag, tyvärr.
Tippar 3-1 till Chara,Lintner och company.
Kom igen Tre Kroner överraska mig !
Ps.Kolla in Länken Chara är inte liten....Ds.
Tippar 3-1 till Chara,Lintner och company.
Kom igen Tre Kroner överraska mig !
Ps.Kolla in Länken Chara är inte liten....Ds.
Sv: SLOVAKIEN-TRE KRONOR
Dream Team: Det är till att vara ilsken när tjejen har åkt tillbaka till Sveriges baksida ;-)
Eftersom Sverige fick jobba igår så kommer inte målskyttet att lossna i kväll heller!
Eftersom Sverige fick jobba igår så kommer inte målskyttet att lossna i kväll heller!