Sm-Final 4
« Föregående · 259257 Till forumet
Sv: Sm-Final 4
Frölunda - Färjestad 2-4
Måste ju vända nån gång! Det sägs ju att i en matchserie med 7 matcher är det väldigt svårt för det sämre laget att skrälla.. Så FBK tar hem detta nu med fyra raka ..
Måste ju vända nån gång! Det sägs ju att i en matchserie med 7 matcher är det väldigt svårt för det sämre laget att skrälla.. Så FBK tar hem detta nu med fyra raka ..
Sv: Sm-Final 4
4:e matchen blir tuff för VF, när ni vet att ni kan säkra guldet blir ni lite skakiga, hoppas jag =)
Frölunda - Färjestad 2-3
Frölunda - Färjestad 2-3
Sv: Sm-Final 4
Tja!
Frölunda-Färjestad:4-5 efter sudden.
Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Frölunda-Färjestad:4-5 efter sudden.
Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Länkar:
http://gd.se
http://gd.se
Sv: Sm-Final 4
jag tippar 2 mål och 1 assist av Näslund ikväll och 1 mål och 3 assist av foppa ikväll(?)
Sv: Sm-Final 4
HasseT: I dag tror jag att FBK vinner. 4-3.
Det vore väl kul med lite spänning. 7 matcher?
Det vore väl kul med lite spänning. 7 matcher?
« Föregående · 259257