Sv: SM-kvartsfinal omgång 2
danoj:
Jag antar du menar modo matchens tipps..(för de andra tippsen slår nämligen in)

Jag kan ju erkänna att ja tror inte det blir så mycket till MODO.
Men MODO vinner..de gör dom.
bannemig