Play Off 1,första matchen
Tja!

Sundsvall-AIK:3-4 efter sudden.

Huddinge-Skellefteå:2-4.

Mörrum-Björklöven:3-2 efter sudden.

Arboga-Bofors:2-3.

Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!

M.V.H Tor!