Sv: Kvartsfinal 4
Jeszica: Vi vet mycket väl att Färjestad är ett fantastiskt bra hockeylag. Men nu har vi en vecka att ladda om batterierna på. Dessutom blir det en hel del video för att lära av misstagen från förr. Luleå sa att vi inte hade slutspelsrutin. I och för sig riktigt.
Mina tips för de fortsatta matcherna följer i dina spår.
Färjestad-Leksand 5-1
Frölunda- Modo 3-2
Djurgården- HV 2-1