Sv: Finska slutspelet
HasseT:

ööh.. förstår inte dig riktigt?

"Hade väl varit roligt om det varit i elitserien"

- Menar du att dt skulle vara lika jämna och spännande matcher med såna vändningar som TPS gjorde lr?
Jo, dt är ju alltid härlit med såna matcher, ifall dt laget man håller vinner :)