Sv: Finska slutspelet
finne85: finne85: Klart jag förstår? Vad finns det att förstå föresten?
Det skulle vara roligare om väningen kom i en och samma minut
i sista t.ex.. skulle vara mycket underhållande om det lag man höll på gjorde så =)