Sv: Kvalserien omgång 7
Brynäs-AIK 5-2.
Skellefteå-Rögle 6-3
Hammarby-Linköping 6-2

Ska inte Rögle få komma till elitserien ska fan i mig inte LHC stanna kvar där heller!
Jag tycker att antingen Brynäs/aik eller brynäs/saik ska dit..
eller om det blir poängavdrag så kan alltid Rögle komma dit :-)