Kvalseien omgång 8
Tja!

Hammarby-Brynäs:2-4.

Rögle-AIK:3-2 efter straffar.

Linköpnig-Skellefteå:3-5.

Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!

M.V.H Tor!