Linköpingskamp mot Skellefteå...
Tja!

Skellefteå-Brynäs:2-4.

AIK-Hammarby: 3-2 efter straffar.

Rögle-Linköpnig:2-5.


Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!

M.V.H Tor!