Epilog på den inhemska Hockeysäsongen
Tja!

Brynäs-Rögle:3-1.

Linköpnig-AIK:0-5.

Hammarby-Skellefteå:2-4.

Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!

M.V.H Tor!