Sv: Fotboll-EM-kvalet
westerlind: ALDRIG NÅGONSIN!!!
Har ALLTID varit Brynäsare och kommer ALLTID att vara de tills jag dör.


Brynäs IF ska BLI DOM BÄSTA!!!

M.V.H Tor!