Sv: Tjeckien-Tre Kronor
håckla: Nja, jag tror på ett X imorrn igen 2-2 och förlust i SD. Starkt av Tjeckien idag 5-1 mot Finland och alla lag kan vinna turneringen, blir spännande imorrn.