Historik
Föregående · 12 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians Tisdag den 29/1-08
Anton Persson från J20 på väg upp i a-laget?
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians Tisdag den 29/1-08
Östblom skriver att det är samma lag som mot Luleå men sundström är extra forward. vem tar hans plats då?
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians Tisdag den 29/1-08
vem är det som får trycka bänk nu da?? ja tror Sandin får lira i 4 kejdjan. Hermansson kanske blir petad??
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians Tisdag den 29/1-08
nån som vet om Sandin kommer att spela?
Brynäs IF > Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Brynässtockholm: ja de va bra me två poäng. men ja tkr inte dom va värda det. Men de va ju bättre än 1 poäng iaf:)
Brynäs IF > Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Brynässtockholm: vad intressant hurru:) den va ju så bra!!!:)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Frölunda Indians Tisdag den 29/1-08
tjugo8: nja ok då han va inte bra: Widing - Hansen - Molin i första.
Dackell - Hauhtonen - Danielsson i 3:e:) ser det bättre ut nu Abrahamsson?:)
Dackell - Hauhtonen - Danielsson i 3:e:) ser det bättre ut nu Abrahamsson?:)
Brynäs IF > Brynäs IF - Frölunda Indians Tisdag den 29/1-08
så här vill ja att laget ska se ut:
Sperrle (Korhonen)
1:a femman:
Widing - Hauhtonen - Molin
Sjödin - Nolander
2:a femman:
Brendl - Lind - Månsson
Angell - Sundqvist
3:e femman:
Dackell - Hansen - Danielsson
Hietanen - Andersén
4:e femman:
Alcén - Sundström - Hermansson (3 backpar)
Extra: Sandin och Kankaanperä
Sperrle (Korhonen)
1:a femman:
Widing - Hauhtonen - Molin
Sjödin - Nolander
2:a femman:
Brendl - Lind - Månsson
Angell - Sundqvist
3:e femman:
Dackell - Hansen - Danielsson
Hietanen - Andersén
4:e femman:
Alcén - Sundström - Hermansson (3 backpar)
Extra: Sandin och Kankaanperä
Timrå IK > Sv: Tommy Sjödin Klar för Timrå nästa år?
han kommer inte hamna i Timrå de e ja säker på.
Brynäs IF > Sv: Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
21olsson: ändring på 4:e kedjan: Sandin - Sundström - Danielsson. Extra: Carlsson och Hermansson.
Brynäs IF > Luleå HF - Brynäs IF Lördag 26/1-08
Tycker vi lämnar HIV matchen och blickar framåt! Så här vill ja att laget ska se ut på Lördag:
Sperrle (Korhonen)
1:a femman:
Widing - Hansen - Månsson
Sjödin - Nolander
2:a femman:
Brendl - Lind - Alcén
Angell - Kankaanperä
3:e femman:
Molin - Hauhtonen - Dackell
Hietanen - Sundqvist
4:e femman:
Sandin - Sundström - Hermansson (3 packpar)
Extra: Carlsson och Spets
Sperrle (Korhonen)
1:a femman:
Widing - Hansen - Månsson
Sjödin - Nolander
2:a femman:
Brendl - Lind - Alcén
Angell - Kankaanperä
3:e femman:
Molin - Hauhtonen - Dackell
Hietanen - Sundqvist
4:e femman:
Sandin - Sundström - Hermansson (3 packpar)
Extra: Carlsson och Spets
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - HV71 Torsdag 24/1-08
Bissett19: Jävlar om vi inte vinner då när det är så många Brynäs fans som ska dit!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - HV71 Torsdag 24/1-08
StoltBrynäsare: kan hålla me till viss del. nog för att Brynäs ska spela bättre ändå men om ja tycker de e så jävla dåligt me 4889 i publiken! vafan! stötta laget istället!! och klacken får fan ta och vakna nu! man kan inte ropa "vi älskar brynäs" en hel match fast man ändå inte hör nånting!
håller helt med Wikegård va han sa om Brynäs pubilken på hockeykväll i måndags! de sista han sa va: Lev inte på minnen, Lev på drömmar!! stämmer helt!
håller helt med Wikegård va han sa om Brynäs pubilken på hockeykväll i måndags! de sista han sa va: Lev inte på minnen, Lev på drömmar!! stämmer helt!
Brynäs IF > Brynäs IF - HV71 Torsdag 24/1-08
Dåligt försvar och en blind domare vid namn Sören Persson i senaste matchen så ska vårt kära Brynäs ta emot serieledarna HV71 på hemmaplan. Så här vill ja att laget ska se ut:
Sperrle (Korhonen)
1:a femman:
Widing - Lind - Månsson
Angell - Nolander
2:a femman:
Brendl - Hansen - Danielsson
Sjödin - Kankaanperä
3:e femman:
Molin - Hauhtonen - Alcén
Hietanen - Carlsson
4:e femman:
Sandin - Sundström - Dackell
Andersén - Sundqvist
Extra: Spets, Hermansson
Sperrle (Korhonen)
1:a femman:
Widing - Lind - Månsson
Angell - Nolander
2:a femman:
Brendl - Hansen - Danielsson
Sjödin - Kankaanperä
3:e femman:
Molin - Hauhtonen - Alcén
Hietanen - Carlsson
4:e femman:
Sandin - Sundström - Dackell
Andersén - Sundqvist
Extra: Spets, Hermansson
Matchtips > Sv: Omgång 39 + en match från omgång 36
HV71 - Skellefteå AIK 3-1
Luleå HF - Linköpings HC 3-2
MoDo Hockey - Södertälje SK 2-2
Frölunda Indians - MoraIK 4-0
Brynäs IF - Timrå IK 5-2
Djurgårdens IF - Färjestads BK 2-4
Frölunda Indians - MoDo Hockey 5-4
Luleå HF - Linköpings HC 3-2
MoDo Hockey - Södertälje SK 2-2
Frölunda Indians - MoraIK 4-0
Brynäs IF - Timrå IK 5-2
Djurgårdens IF - Färjestads BK 2-4
Frölunda Indians - MoDo Hockey 5-4
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF Torsdag den 17/1-08
30 min kvar till nedsläpp! hur går det nu da?:)
Brynäs IF > Skellefteå AIK - Brynäs IF Torsdag den 17/1-08
hur kommer laget se ut tror ni? blir det några förändringar från LHC matchen? tycker Skellefteå ser pigga ut nu. Det lär inte bli lätt på torsdag.
Brynäs IF > Sv: Södertälje SK - Brynäs IF Lördag 12/1-08
Lindström: ne men åtminstonne låta han få mindre istid.
Brynäs IF > Södertälje SK - Brynäs IF Lördag 12/1-08
Nu är det väl dags och vinna två matcher i rad! vinner vi på lördag går vi upp på 8:e plats. Tycker inte Östblom ska göra nån förändring i femmorna.
Brynäs IF > Sv: Mora IK - Brynäs IF Lördag 5/1-08
Poffa: och om de e nån som stör målvakten i målgården när pucken går in.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestads BK Tisdag 8/1-08
Bissett19: du va ju inte direkt optimist..:) äh vi vinner me 3-2:)
Efter regn kommer solsken!
Efter regn kommer solsken!
Brynäs IF > Brynäs IF - Färjestads BK Tisdag 8/1-08
1:a perioden känndes det som att Brynäs spela ungefär som mot Djurgården men tappar helt i andra och tredje mot Mora. Hur ska Brynäs lyckas slå Färjestad hemma på tisdag? så här vill ja att laget ska se ut:
Sperrle (Korhonen)
1:a femman: Angell - Nolander
Widing - Hansen - Månsson
2:a femman: Kankaanperä - Sjödin
Brendl - Lind - Alcén
3:e femman: Hietanen - Sundqvist
Molin - Sundström - Danielsson
4:e femman: Sandin - Karlsson - Dackell (3 packpar)
Sperrle (Korhonen)
1:a femman: Angell - Nolander
Widing - Hansen - Månsson
2:a femman: Kankaanperä - Sjödin
Brendl - Lind - Alcén
3:e femman: Hietanen - Sundqvist
Molin - Sundström - Danielsson
4:e femman: Sandin - Karlsson - Dackell (3 packpar)
Brynäs IF > Sv: Mora IK - Brynäs IF Lördag 5/1-08
Bissett19: kriga nu i sista! för mycket utvisningar sen tycker ja att domarn tar lite för många också.. mora hade många som skulle blitt utvisningar. men men nu e de bara kriga för att åka hem me 3 poäng!
Brynäs IF > Sv: Mora IK - Brynäs IF Lördag 5/1-08
hoppas inte Pitkämäki står i Mora kassen:) de vore bra för oss. Fast å andra sidan hade Mora inte pitkämäki i mål förra gången heller å den målvakten va ganska bra:) Lars Johansson eller va han hette:) tips: 1-4
Brynäs IF > Sv: Mora IK - Brynäs IF Lördag 5/1-08
65selander: ne men ja tror han syftar på att sist Widing gjorde 3 mål i en match(9-1 mot LHC hemma) så blev han bänkad matchen efter av Boorken:)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF Torsdag 3/1-08
vi kan väl snacka om matchen:) ja tror att Brynäs är taggade och tar 3 poäng! Månsson är tillbaka spelar förmodligen me Hauthonen och Widing. Tror Östblom inte gör nå större förändringar. Man kan ju hoppas att dom flyttar ner 1:a kedjan. Upp me Brendl kedjan i första!
Brynäs IF > Brynäs IF - Djurgårdens IF Torsdag 3/1-08
Nu får Östblom ta och splittra på första kedjan! dom producerar ingenting å slarvar som fan. skulle hällre se laget så här:
Sperrle (Korhonen)
1:a Sjödin - Kankaanperä
Brendl - Lind - Danielsson
2:a Sundqvist - Angell
Widing - Hauthonen - Månsson
3:e Nolander - Hietanen
Molin - Hansen - Alcén
4:e Hermansson - Sundström - Dackell
Extraspelare: Daniel Johansson och Sebastian Karlsson
Sperrle (Korhonen)
1:a Sjödin - Kankaanperä
Brendl - Lind - Danielsson
2:a Sundqvist - Angell
Widing - Hauthonen - Månsson
3:e Nolander - Hietanen
Molin - Hansen - Alcén
4:e Hermansson - Sundström - Dackell
Extraspelare: Daniel Johansson och Sebastian Karlsson
Brynäs IF > HV71 - Brynäs IF Tisdag 18/12-07
Vilket lag ska Brynäs ställa upp med för att slå HV71? Så här vill jag att laget ska se ut:
Korhonen (Sperrle)
1:a Sjödin,Kankaanperä,Brendl,Lind,Alcén
2:a Hietanen,Angell,Dackell,Hansen,Molin
3:e Sundqvist,Nolander,Widing,Hauhtonen,Månsson
4:e Sundström,Spets,Danielsson (3 packpar)
Korhonen (Sperrle)
1:a Sjödin,Kankaanperä,Brendl,Lind,Alcén
2:a Hietanen,Angell,Dackell,Hansen,Molin
3:e Sundqvist,Nolander,Widing,Hauhtonen,Månsson
4:e Sundström,Spets,Danielsson (3 packpar)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK den 6/12-07
Angell och Östblom är iallafall tillbaka. Då kan dom ju bänka DJ:) Korhonen stog de inget om. Men han är säkert tillbaka. Frågan är bara vem dom får stå. ja tippar på Korhonen.
Föregående · 12 · Nästa

HV71 - Luleå HF 4-1
Timrå IK - Färjestads BK 2-2
Södertälje SK - Mora IK 2-3
Linlöpings HC - Frölunda Indians 5-3
Skellefteå AIK - Djurgårdens IF 2-4