Historik
Föregående · 4 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
70 Rodrigues: håller med i allt förutom att järnkrok ska spela istället för Sundström. men Läck kommer att få stå nån match den här veckan eftersom det är 4 matcher den här veckan. jag gissar att han kommer få stå på torsdag mot DIF hemma.
Brynäs IF > Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 17/10 2009
Laget mot Rögle tycker jag ska se ut såhär:
Läck (Markström)
1:a femman:
Kahnberg-Dixon-Somervuori
Andersén-Nolander
2:a femman:
Dackell-Hansen-Lauritzen
Hietanen-Sundqvist
3:e femman:
Sandin-Granström-Molin
Bertilsson-Kudroc
4:e femman:
Rödin-Sundström-Silfverberg
Extra: Hermansson
är Granström skadad så sätter man in Sundström med Molin och Sandin och kör Järnkrok som center mellan Rödin och Silfverberg i 4:e femman.
Läck (Markström)
1:a femman:
Kahnberg-Dixon-Somervuori
Andersén-Nolander
2:a femman:
Dackell-Hansen-Lauritzen
Hietanen-Sundqvist
3:e femman:
Sandin-Granström-Molin
Bertilsson-Kudroc
4:e femman:
Rödin-Sundström-Silfverberg
Extra: Hermansson
är Granström skadad så sätter man in Sundström med Molin och Sandin och kör Järnkrok som center mellan Rödin och Silfverberg i 4:e femman.
Brynäs IF > Sv: Laget mot Frölunda
Dackell och Molin river på när det gäller. synd bara att dom andra överbetalda jävlarna inte kan det.. finns bara 3 poäng på torsdag! inget annat!
Brynäs IF > Sv: Laget mot Frölunda
så här ska det se ut!
Markström (Sahlin)
1:a femman:
Jonsson - Andersén
Dackell-Dixon-Somervuori
2:a femman
Hietanen - Sundqvist
Sandin - Hansen - Kahnberg
3:e femman:
Nolander - Bertilsson
Silfverberg - Granström - Molin
4:e femman:
Lauritzen - Sundström - Rödin
Extra: Hermansson, Löf
Markström (Sahlin)
1:a femman:
Jonsson - Andersén
Dackell-Dixon-Somervuori
2:a femman
Hietanen - Sundqvist
Sandin - Hansen - Kahnberg
3:e femman:
Nolander - Bertilsson
Silfverberg - Granström - Molin
4:e femman:
Lauritzen - Sundström - Rödin
Extra: Hermansson, Löf
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Skellefteå AIK lördagen den 26/9
Ser ut att kunna bli en del folk ikväll iallafall.. Se länk
Brynäs IF > Sv: Seriepremiär Timrå IK-Brynäs IF Torsdag 24/9 2009 Eon Arena
såhär spelar Brynäs i morrn!
Laget mot Timrå
Målvakt
Jacob Markström
(Alexander Sahlin)
Backpar:
Simon Bertilsson - Lasse Jonsson
Jörgen Sundqvist - Juuso Hietanen
Peter Nolander - Simon Löf
Kedjor
Andreas Dackell - Stephen Dixon - Eero Somervuori
Sebastian Lauritzen - Mads Hansen - Magnus Kahnberg
Emil Sandin - Jonathan Granström - Ove Molin
Jakob Silfverberg - Alexander Sundström - Anton Rödin
Extra forward: Daniel Hermansson
frågetecken kring Andersén. Det bestämms i morrn efter vämning om han lirar eller inte
Laget mot Timrå
Målvakt
Jacob Markström
(Alexander Sahlin)
Backpar:
Simon Bertilsson - Lasse Jonsson
Jörgen Sundqvist - Juuso Hietanen
Peter Nolander - Simon Löf
Kedjor
Andreas Dackell - Stephen Dixon - Eero Somervuori
Sebastian Lauritzen - Mads Hansen - Magnus Kahnberg
Emil Sandin - Jonathan Granström - Ove Molin
Jakob Silfverberg - Alexander Sundström - Anton Rödin
Extra forward: Daniel Hermansson
frågetecken kring Andersén. Det bestämms i morrn efter vämning om han lirar eller inte
Brynäs IF > Sv: Femmorna mot Djurgården
Anders Berg Det var det inte för MoDo heller säsongen dom vann Guld...
Brynäs IF > Sv: Femmorna mot Djurgården
sylf: hahaha. jag har klagat om att dom drar på sig mycket onödiga utvisningar. vilket dom gör. Sen finns det dom som klagar på att Kahnberg inte producerar på förssäsongen och att Czarnecki ska få sparken inann serien ens börjat..
Brynäs IF > Sv: Femmorna mot Djurgården
Bissett19: gnällspik??:) mitt gnällande är lindrigt om man jämnför med många andra här inne. (inga namn nämnda):)
Brynäs IF > Sv: Femmorna mot Djurgården
3-2 och spel 48 sek i PP till för Djurgården eftersom Brynäs hade en avaktande utvisning
Brynäs IF > Sv: Femmorna mot Djurgården
BP igen nu! nu börjar man ju känna igen Brynäs igen!:) LJ 2 min
Brynäs IF > Sv: Femmorna mot Djurgården
pastorn: matchen har ju fan inte börjat än! den börjar ju kl 19. dom har väl bara råkat gjort en 1:a där.. suck..
Brynäs IF > Sv: Operation Nordquist!
Så här vill man se lagetsen:
Markström (Läck)
1:a femman
Dackell - Dixon - Somervuori
Jonsson - Andersén
2:a femman
Sandin - Nordqvist - Kahnberg
Hietanen - Sundqvist
3:e femman:
Molin - Hansen - Lauritzen
Nolander - Bertilsson
4:e femman:
Hermansson - Granström - Silfverberg
Löf
Extra: Sundström, Rödin
Sandin tror jag kan växa ännu mer i det sällskapet. Tycker han gjorde en rätt bra säsong förra säsongen och då var det hans första säsong. Molin-Hansen-Lauritzen spela bra tillsammans förra säsongen. synd på fjärdekedjan för jag vill se mer av både Granström och Silfverberg. men jag tycker ändå det ser helt okej ut nu.
Markström (Läck)
1:a femman
Dackell - Dixon - Somervuori
Jonsson - Andersén
2:a femman
Sandin - Nordqvist - Kahnberg
Hietanen - Sundqvist
3:e femman:
Molin - Hansen - Lauritzen
Nolander - Bertilsson
4:e femman:
Hermansson - Granström - Silfverberg
Löf
Extra: Sundström, Rödin
Sandin tror jag kan växa ännu mer i det sällskapet. Tycker han gjorde en rätt bra säsong förra säsongen och då var det hans första säsong. Molin-Hansen-Lauritzen spela bra tillsammans förra säsongen. synd på fjärdekedjan för jag vill se mer av både Granström och Silfverberg. men jag tycker ändå det ser helt okej ut nu.
Brynäs IF > Sv: Tippa sluttabell
1. Frölunda
2. HV71
3. Linköping
4. Färjestads BK
5. Brynäs
6. Luleå
7. Timrå
8. Djurgården
----------------
9. Skellefteå
10. Modo
----------------
11. Södertälje
12. Rögle
2. HV71
3. Linköping
4. Färjestads BK
5. Brynäs
6. Luleå
7. Timrå
8. Djurgården
----------------
9. Skellefteå
10. Modo
----------------
11. Södertälje
12. Rögle
Brynäs IF > Sv: Brynäs - MoDo
Jonte321: skadad tror jag inte. men dom kanske inte vill belasta han för mycket efter rehabiliteringen.
Brynäs IF > Sv: Nya matchtröjor 09/10
sylf: Från hans höger ja. men inte från vårt. men om du tänker från hans höger är det Silfverberg ja:)
Föregående · 4 · Nästa
