Historik
Föregående · 5 · Nästa
Brynäs IF > Sv: SCA-Cupen
65selander: förra säsongen torska vi mot Sundsvall med 2-1 om jag inte minns helt fel i den här cupen. undar egentligen varför dom låter Sahlin stå i mål? behöver inte Markström stå så mycket han kan nu när han inte stått så mycket? eller så är det tänkt att han ska stå mot både Timrå och MoDo.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-AIK
Bissett19: Jo det är just det han gör men det har inte flickan som bloggar riktigt fattat än..
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-AIK
Hence: dra på sig onödiga utvisningar vet vi att Brynäs kan väldigt bra..
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-AIK
halvlek heter det tydligen numera i hockey...:) men det är ju en tjej idag som rapporterar:)
Brynäs IF > Sv: BIF-SSK 20/8
Anders Berg: Ja, Brynäs ska ju ta över nätshopen själva, å det är en jäkla tur, för idagsläget (vid internetbeställning) betalar man varorna plus 100 kronor + frakt = hutlöst. Men detta beror alltså på att NEH är de som säljer grejerna, blir nog bättre nu. På tal om NEH - jag köpte en Brynäshalsduk i Globen förut och på den står det, på det lilla märket som sitter fastsytt, "Brynäs IK". Världsklass!
Ja det gör det även på en Brynäs tröja jag har..
Ja det gör det även på en Brynäs tröja jag har..
Brynäs IF > Sv: BIF-SSK 20/8
Huge: du kasnke inte har hängt med och sett att dom rear ut shopen nu för dom ska få en ny leverantör. Dom får in dom nya produkterna den 1 september.
Brynäs IF > Sv: BIF-SSK 20/8
Linström_92: i PP! känns bra att dom har varit rätt bra i PP dom här 3 matcherna.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ni kan vara lugna! Brynäs har fortfarande Sveriges snyggaste tröja! Se Länk!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blizzard: Ja det var kvinnomisshandlarn som dömde den matchen. och SSK om jag inte minns fel.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindström: brukar och brukar. en del har haft det. jag vet inte varför egentligen för det är ju nästan ingens bortatröja som är lik de andra lagets hemmatröja. Luleå hade tre matchställ förut vet jag. Röda tröjorna med björnen på och sen vita borta och reserv tröja gul som det stod luleå på
Brynäs IF > Sv: Matchrapporteringar
Om man ska beställa en orginaltröja inför en säsong så får man dom inte förns lagom till premiären. så han kan omöjligt haft årets borta tröja.
Brynäs IF > Sv: Matchrapporteringar
Tycker det är rätt bra att vinna över Lugano med 4-1 och då utan ordinarie målvakter,Sandin,Molin och Hansen. Mora nästa i FM Mattson Arena på Tisdag!
Brynäs IF > Sv: PREMIÄR ! Brynäs - Lugano i Lysekil
Det kanske bara är en tillfällig tröja. Men det ser inte så ut.
Föregående · 5 · Nästa
