Historik
Föregående · 9 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Clas Ohlson cup,Match 1 Brynäs IF-Timrå IK 21/8-08
Granström är nog en spelare som typ månsson skulle jag tro. 2 min rough på honom och sundh nu:)
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs-KalPa
tjugo8: bara att hålla me! Tack Selander! lust att pissa på Swehockey!!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ändå tyckte många här att han va ett dåligt nyförvärv.. hoppas han e lika bra i serien
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bissett19: jo ja skämta:) klart att våra spelare måste träna tillsammans. Spelar Dixon på tisdag??
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bissett19: Kan dom inte låta Bäckström få lira träningsmatcherna med oss nu när han tränar me Brynäs fram till den 5 september?:)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-AIK i Sandviken
70 Rodrigues: haha:) så jag blir inte förvånad om han gör de:) derimot kanske tony dricker lite mer på just den matchen..:)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-AIK i Sandviken
om ja ska avslöja en sak så har Rodrigues sprungit utan brallor å kallingar runt Brynäs Stockholms buss en gång efter att brynäs vunnit en match i Läkerol. har du minne av de? de tror ja inte ja;-)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-AIK i Sandviken
sylf: ha ha ha:)
1:a Vas-Dixon-Widing Jonsson-Nolander
2:a Alcén-Lind-Danielsson Hietanen-Andersén
3:e Dackell-Hansen-Molin Hassel-Sundqvist
4:e Sandin-Granström-Hermansson Svanberg-Carlsson Extra: Sundström
1:a Vas-Dixon-Widing Jonsson-Nolander
2:a Alcén-Lind-Danielsson Hietanen-Andersén
3:e Dackell-Hansen-Molin Hassel-Sundqvist
4:e Sandin-Granström-Hermansson Svanberg-Carlsson Extra: Sundström
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-AIK i Sandviken
RavenLord: nej fan va alla är neggo! klart inte brynäs ställer upp me så starka femmor mot AIK. när Claes Ohlson och Sca-Cupen börjar sen tror jag att Czarnecki börjar forma kedjorna som han har tänkt spela sen i ES.
Brynäs IF > Sv: Säsongen 2008/2009
tror så här:
1:a Linköping
2:HV71
3:Frölunda
4:Färjestad
5:MoDo
6:Timrå
7:Södertälje
8:Brynäs
----------
9:Skellefteå
10:Djurgården
----------------
11:Rögle
12:Luleå
1:a Linköping
2:HV71
3:Frölunda
4:Färjestad
5:MoDo
6:Timrå
7:Södertälje
8:Brynäs
----------
9:Skellefteå
10:Djurgården
----------------
11:Rögle
12:Luleå
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey_22: håller me! mycket enkla mål blev det. Nu med Markström och Lindbäck i målet så tror ja att vi inte kommer släppa in lika mycket. både Markström och Lindbäck är stora målvakter vilket kan va både för och nackdel. men Markström har iaf visat att han är rörlig trots att han är 1,93 lång. Lindbäck har jag inte sett så honom kan ja inte säga nått om. men han e också stor. 1,98 cm.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det Brynäs behöver är en förstaline som kan producera. Har vart dåligt med det dom senaste säsongerna. bara de att ha haft Hansen i förstekedjan säger mycket som knappt producerar alls. Nu har vi Dixon dom tänkt förstecenter och Widing och Vas som vet vart målet finns så ser ja det som en självklar kedja.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues: Vas-Dixon-Widing låter bra. det va dom jag tänkte på först i första kedjan också. Sen typ Jonsson-Andersén/Nolander på backen.
Brynäs IF > Sv: Stephen Dixons egna tråd...
Bissett19: Hampus Engzell som även spelar/spelat i Skå IK som kommer från ekerö/färingsö;)
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2008 / 2009 [A new beginning]
Jajjen: Man kan inte sluta supportra ett lag bara för att det går dåligt för det. isf hade det här laget inte haft många supportar.. Jag tycker man inte ska gräva ner sig för mycket angående laget. finns spelare som Alcén och Sandin som kan blomma ut i höst och tillföra mycket i laget.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tyckte mig se att Dackell hade ett C på bröstet på dom bilderna från cityfesten. Känns bra att han är vår nya lagkapten.
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2008 / 2009 [A new beginning]
Ska bli intressant och se vem det blir. Sundlöv har ju sagt att dom hade några stycken som dom va intresserade av.
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2008 / 2009 [A new beginning]
Den här säsongen blir svårtippad.. men ja kan tro nått sånt här:
1) HV71
2) Färjestad
3) Frölunda
4) Linköping
5) MoDo
6) Timrå
7) Skellefteå
8) Södertälje
9: Djurgården
10) Brynäs
11) Rögle
12) Luleå
1) HV71
2) Färjestad
3) Frölunda
4) Linköping
5) MoDo
6) Timrå
7) Skellefteå
8) Södertälje
9: Djurgården
10) Brynäs
11) Rögle
12) Luleå
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2008 / 2009 [A new beginning]
70 Rodrigues: Tror inte det. Sundlöv vill ha en förstecenter ingen center dom ska spela i 3 eller 4:e kedjan. Nog för att han inte är den vassaste kniven i lådan men så dum är han nog inte.
Brynäs IF > Sv: Toppen, mitten och botten säsongen 2008/09
70 Rodrigues: Han är absolut inte Elitseriens bästa back. En bra back är han men inte elitseriens bästa.
Brynäs IF > Sv: Brendl lämmnar
Burberry: Det gäller för spelare som Dackell och Molin att kliva fram. och junisarna får kliva fram.
Brynäs IF > Sv: Brendl lämmnar
Nu har vi mycket pengar. ring hem Honken och han spikar kassen. plus en ny klassforward.. (drömmar)
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2008 / 2009 [A new beginning]
mattias - 74: Hahl lär stanna i Timrå. eller?
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2008 / 2009 [A new beginning]
Sundlöv borde utesluta Johansson. Det blir ryssland för honom. Jag tror att han fattar de me. Nån som vet nån ledig utlänsk center?
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2008 / 2009 [A new beginning]
Peja: Det tror jag också. Jag tror inte han kommer få så mycket speltid i brynäs annars. Det är ju bara att se på Salmonsson,Gynge mfl
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2008 / 2009 [A new beginning]
Peja: men skulle sundlöv ge 2-3 juniorer A-lagskontrakt så lånar han säkert ut dom till Allsvenskan. jag tycker det är lite konstigt att Anton Persson inte blir utlånad. För han kan ju inte låna ut honom om han vill ha 23 spelare i laget. då måste han värva en till forward och det ska han ju inet.
Brynäs IF > Sv: Niklas Czarnecki - Bra eller Anus?
tjugo8: håller med! han gjorde gott intryck på mig med. Tror han är en tränare som kommer passa Brynäs.
Brynäs IF > Sv: Ola Svanberg
Massa negativa människor här inne. Säsongen har inte börjat än. Alla här trodde inkl media och klubben själv att Brynäs skulle vara ett topplag säsongen 07/08 men så blev det inte. Det berodde i och försig mycket på hur ledningen jobba. Men vem säger att inte vi ska kunna nå slutspel i år? Skellefteå gick till slutspel. Jag tycker inte Skellefteås trupp va så himmla tung förra säsongen. dom hade Söderberg och Renberg som va otroligt bra. Dom hade inte heller så himmla bra målvakter heller. Däremot kan dom bli riktigt bra i år. Det jag vill säga är att jag tycker inte vi ska gräva ner oss nu. Sundlöv värvar snart en klasscenter.:)
Brynäs IF > Sv: Lars Jonsson
GävleLasse: Jo det behövs en defensiv back. Det är ju backarna och målvakterna som vart dåligt hela säsongen. Hoppas verkligen att Markström håller en hel säsong. Men utan bra backar är det svårt att va bra målvakt.
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2008 / 2009 [A new beginning]
Brynäs_89: Sundlöv kommer nog inte satsa på nån klasscenter. så här tror ja ungefär de kommer se ut.
Markström (Lindbäck)
1: femman:
Widing - Hansen - Dackell
Jonsson - Nolander
2:e femman:
Brendl - Lind - Alcén
Hietanen - Andersén
3:e femman:
Hermansson - Granström - Molin
Carlsson - Sundqvist
4:e femman:
Sandin - Sundström - Danielsson
NY
Lånar ut: Anton Persson gå runt på 3 back par. in med typ Ekholm som 7:e back.
Markström (Lindbäck)
1: femman:
Widing - Hansen - Dackell
Jonsson - Nolander
2:e femman:
Brendl - Lind - Alcén
Hietanen - Andersén
3:e femman:
Hermansson - Granström - Molin
Carlsson - Sundqvist
4:e femman:
Sandin - Sundström - Danielsson
NY
Lånar ut: Anton Persson gå runt på 3 back par. in med typ Ekholm som 7:e back.
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2008 / 2009 [A new beginning]
Brynäs_89: hur har du tänkt med fjärde kedjan? ska Granström va back?? och Molin Center??? AJ kommer inte hamna i Brynäs. Vart skulle vi få dom pengarna till? tror mer att han hamnar i Leksand.
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2008 / 2009 [A new beginning]
Bissett19: ja spekulerar aldrig. finns gott om sånna här ändå:) fast du bissett ingår inte där:)
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2008 / 2009 [A new beginning]
Almtorp tillbaka till Brynäs? i sånna fall har dom 5 centrar. antingen lånar dom ut Sundström och har Hansen som förstecenter. Eller så blir Sundström nån reserv. Men det känns mer troligt att han blir utlånad. Skulle se tunnt ut att ta hem Almtorp istället för att satsa på en klar förstecenter. Juste Brynäs har ingen ekonomi...
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2008 / 2009 [A new beginning]
Dackell eller Molin blir vår nya lagkapten?? Dackell tror ja.
Föregående · 9 · Nästa
